|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΩΣ ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗ
ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΩΝ
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
"KeyNet" ΦΟΡΕΙΣ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΔΗΜΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ Οι
Βασικές Δεξιότητες
χαράζουν το δρόμο
…. για την ζωή,
τη μάθηση και
την απασχόληση.
Τι
είναι το ΚΕΥΝΕΤ;
Το ΚΕΥΝΕΤ είναι
ένα Ευρωπαϊκό
πρόγραμμα που
συνχρηματοδοτείται
από την Ευρωπαϊκή
Επιτροπή στα
πλαίσια του Προγράμματος
Leonardo da Vinci και στοχεύει
στην επανένταξη
ανέργων στην
αγορά εργασίας
δια μέσου της
ανάπτυξης των
βασικών δεξιοτήτων
στις ακόλουθες
δύο ομάδες στόχου: ·
Νέοι άνεργοι με
ελάχιστα προσόντα
που κινδυνεύουν
με κοινωνικό
αποκλεισμό ·
Μακροχρόνια άνεργοι
40 ετών και άνω
που επίσης κινδυνεύουν
με κοινωνικό
αποκλεισμό. Το πρόγραμμα
προσφέρει στις
ομάδες στόχο
μια «δεύτερη ευκαιρία»
στην εκπαίδευση
και επαγγελματική
κατάρτιση, προσδιορίζοντας
τις βασικές δεξιότητες
με τις οποίες
οι άνεργοι έχουν
την δυνατότητα
οικονομικής
και κοινωνικής
επανένταξης.
Οι προοπτικές
των ατόμων από
τις ομάδες στόχο
για εύρεση εργασίας
ενισχύονται
καθώς μπορούν
να ικανοποιήσουν
τις απαιτήσεις
της αγοράς εργασίας
που αναζητά άτομα
που κατέχουν
βασικές δεξιότητες. Ειδικότερα,
το πρόγραμμα
πραγματοποιείται
σε περιοχές της
περιφέρειας
που είναι ενταγμένες
σε Τοπικά Σύμφωνα
Απασχόλησης
(ΤΣΑ). Τα ΤΣΑ στοχεύουν
στη δημιουργία
ευκαιριών απασχόλησης
και στη καταπολέμηση
της ανεργίας,
δια μέσου της
προώθησης προγραμματικών
συνεργασιών
και συμφώνων
από όλους τους
τοπικούς φορείς
που εμπλέκονται
στη δημιουργία
νέων θέσεων απασχόλησης.
Τι είναι «Βασικές
Δεξιότητες»; Σύμφωνα με
το Βρετανικό
μοντέλο, υπάρχουν
έξι βασικές δεξιότητες.
Αυτές αποτελούν
ευρείες έννοιες
με τις οποίες
θα καταπιαστεί
το παρόν πρόγραμμα
κατά την υλοποίηση
του και αναφέρονται
στα ακόλουθα: Επικοινωνία. Αφορά
την ικανότητα
συμμετοχής σε
οργανωμένη συζήτηση, προφορική
παρουσίαση, παραγωγή
έγγραφων κειμένων
και την χρήση
εικόνων. Τεχνολογία
της Πληροφορικής. Προετοιμασία
πληροφοριών,
επεξεργασία/καταχώρηση
πληροφοριών,
παρουσίαση πληροφοριών
και αξιολόγηση
της χρήσης της
τεχνολογίας
της πληροφορικής Εφαρμογή
Αριθμών. Συλλογή
και καταχώρηση
στοιχείων, επίλυση
πρακτικών προβλημάτων,
επεξεργασία
και παρουσίαση
στοιχείων, χρήση
μαθηματικών
δεξιοτήτων που
είναι απαραίτητα
στη εργασία. Συνεργασία
με Αλλους. Αναγνώριση
κοινών στόχων
και ευθυνών. Συνεργασία
για την επίτευξη
κοινών στόχων. Βελτίωση
Τρόπου Μάθησης
και Απόδοσης. Αξιολόγηση
των προτερημάτων
και αδυναμιών,
στοχοθέτηση,
τήρηση προγράμματος
για την εκπλήρωση
των στόχων. Τρόποι Επίλυσης
Προβλημάτων. Αναγνώριση
του προβλήματος
και χρησιμοποίηση
διάφορων προσεγγίσεων
για την επίλυση
ενός ευρέος φάσματος
προβλημάτων. Σε τι αποτελέσματα
στοχεύουμε με
το πρόγραμμα
ΚΕΥΝΕΤ; ·
Τη δημιουργία
των κατάλληλων
εργαλείων για
τον προσδιορισμό
αναγκών βασικών
δεξιοτήτων και
την αξιολόγηση
των βασικών δεξιοτήτων
από τις ομάδες
στόχο. ·
Τη δημιουργία
Οδηγού Εκπαιδευτών
για την αξιολόγηση
και ανάπτυξη
βασικών δεξιοτήτων ·
Τη δημιουργία
ενός ηλεκτρονικού
«Κέντρου Πληροφοριών»
μέσω του Διαδικτύου
που θα λειτουργεί
ως φόρουμ επικοινωνίας,
ανταλλαγής εμπειρίας,
καλής πρακτικής
και διάδοσης
των αποτελεσμάτων
που αφορούν την
ανάπτυξη των
βασικών δεξιοτήτων
και την επανένταξη
των ομάδων στόχου
στην αγορά εργασίας. Θα πραγματοποιηθεί
πιλοτική δοκιμή
των προϊόντων
του προγράμματος
στις ομάδες στόχου
σε όλες τις συμμετέχουσες
περιοχές από
τους φορείς υλοποίησης
του προγράμματος. Επικοινωνήστε
μαζί μας! Οι φορείς υλοποίησης
του προγράμματος
προέρχονται
από την Σουηδία,
την Γερμανία,
την Ελλάδα και
το Ηνωμένο Βασίλειο.
Καλούμε εσάς,
τους αποδέκτες
των αποτελεσμάτων
του προγράμματος
– εσείς που εργάζεστε
στο χώρο ή ανήκετε
στην ομάδα στόχο
ή αντιπροσωπεύετε
κοινωνικούς
φορείς - να επικοινωνήστε
μαζί μας. Μπορείτε
να μας βρείτε
στις κάτωθι διευθύνσεις
του Διαδυκτίου
ή ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου: ΕΛΛΑΔΑ Δημοτική Επιχείρηση
Ανάπτυξης Δήμου
Ορχομενού
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |